STRONA GŁÓWNA · BYLI U NAS · KONTAKT Z NAMI · ARTYKUŁY · MUZEUM · HALA SPORTOWA · KORTY TENISOWE · TEATR - "CARPE DIEM" Lipiec 30 2014 23:13:32

Ostatnie Artykuły

Nieaktywowany Użytkownik: 0
Najnowszy Użytkownik: januszk
Newsletter
Wpisz swój adres e-mail i kliknij Subskrypcja/Rezygnuję.

Ilość subskrypcji: 101

750 lat Pyskowic zobacz :

WYDARZENIA

> ----- KLIKNIJ I POBIERZ KARTĘ ZAPISU ----- <

Uprzejmie informujemy, że w okresie wakacyjnym Hala Widowiskowo-Sportowa im. Huberta Wagnera w Pyskowicach w soboty i niedziele w okresie wakacyjnym (lipiec, sierpień) będzie nieczynna.

WYPRAWA NA BASEN
Letni deszczyk nam nie straszny, skoro i tak byliśmy mokrzy. Woda w basenie była ciepła, humory dopisywały więc zapraszamy za tydzień w dniu 30.07.2014 r.

FESTYN NA TRAUGUTTA
Okres wakacyjny sprzyja piknikom i festynom rodzinnym. W piątkowe popołudnie bawiliśmy się na placu przy ul. Traugutta. Atrakcji było wiele: darmowe dmuchańce, malowanie twarzy, gry i zabawy z nagrodami.

WYPRAWA NA BASEN
Kolejna wyprawa na basen z MOKiS-em ukończyła się powodzeniem. Wszyscy uczestnicy śmiali się, bawili korzystając z promieni słonecznych i ochładzając w basenie. Zapraszamy na kolejny wyjazd w dniu 23 lipca 2014 r.

NOWA WYSTAWA W MUZEUM
15 lipca o 17.oo w progi Muzeum miejskiego weszli Żołnierze z okresu I Wojny Światowej, stanowiąc żywą atrakcję wystawy, której autorem jest Władysław Macowicz. Autor zajął się oprawą merytoryczną ekspozycji o 100-nej rocznicy wybuchu I wojny światowej, a pyskowiccy pasjonaci historii:pan Norbert Kozioł i Roland Skubała zapewnili wiele atrakcji, prezentując rodzinne pamiątki i wiele cennych rekwizytów. oraz opowiadając historie swoich przodków biorących udział w I wojnie światowej jako mieszkańcy Peiskretscham. Zainteresowanie tym tematem przerosło oczekiwania organizatorów. Wystawę można zwiedzać do końca sierpnia br. w godzinach pracy Muzeum miejskiego.

- ZAPRASZAMY NA FOTORELACJE : - KLIKNIJ I ZOBACZ WIĘCEJ FOTO - KLIK !
NOWA WYSTAWA W GALERII "PODcień"

W piątkowy wieczór w galerii PODcień gościliśmy Kazimierę Drewniok z rybnickiej grupy plastycznej "Oblicze", która przedstawiła nam wystawę części swojej twórczości, poświęconą ginącej architekturze i obyczajom śląskim. Na wernisażu Autorka wystawy opowiadała o drewnianych kościółkach i przydrożnych kapliczkach, oraz obyczajach Górnego Śląska, które stara się, ocalić od zapomnienia, malując je na obrazach i upowszechniając za ich pomocą tradycje Górnego Śląska. Dodatkową atrakcją był występ wnuczki Pani Kazimiery, która zaśpiewała nam ballady śląskie akompaniując sobie na harfie. Ogólnie wystawa skłania do refleksji i stawia przed zwiedzającym pytanie. Zapraszamy do poznania owego pytania zwiedzając wystawę do końca lipca w godzinach pracy galerii.

NA BASEN Z MOKiSEM

Pogoda nam sprzyja więc zapraszamy wszystkie dzieci na wakacyjne, środowe wyjazdy na basen. Zobaczcie jak bawiliśmy się ostatnio i przyłączcie się do nas.

- ZAPRASZAMY NA FOTORELACJE : - KLIKNIJ I ZOBACZ WIĘCEJ FOTO - KLIK !

WEEKEND ZE STOWARZYSZENIEM "LUDZIE MIASTA"

Stowarzyszenie Ludzie Miasta przygotowało w miniony weekend dwie atrakcje: w piątek w Starym Parku zorganizowaliśmy kino letnie, a w sobotni poranek zaprosiliśmy na kolejną już Wyprzedaż Garażową. To nie koniec atrakcji które dla Was przygotowaliśmy. Szczegóły na naszej stronie i na fb

FESTYN PARAFIALNY

5 i 6 lipca mieszkańcy Pyskowic bawili się na festynie w dzielnicy południowej. Festyn ten co roku przyciąga wielu gości, pyskowiczan i nie tylko, a to za sprawą: wspaniałej oprawy muzycznej, gwiazdom występującym na scenie, miłej i przyjaznej atmosferze oraz pewnej pogody.

Strona 1 z 103 1 2 3 4 > >>

Nazwa Użytkownika

Hasło

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.