STRONA GŁÓWNA · BYLI U NAS · KONTAKT Z NAMI · ARTYKUŁY · MUZEUM · HALA SPORTOWA · KORTY TENISOWE · TEATR - "CARPE DIEM" Sierpień 30 2014 10:09:11

Ostatnie Artykuły

Nieaktywowany Użytkownik: 0
Najnowszy Użytkownik: januszk
Newsletter
Wpisz swój adres e-mail i kliknij Subskrypcja/Rezygnuję.

Ilość subskrypcji: 102

750 lat Pyskowic zobacz :

WYDARZENIA

Uprzejmie informujemy, że w okresie wakacyjnym Hala Widowiskowo-Sportowa im. Huberta Wagnera w Pyskowicach w soboty i niedziele w okresie wakacyjnym (lipiec, sierpień) będzie nieczynna.

Chór Gospel Przebudzenie

Chór Gospel Przebudzenie ma już wiele koncertów za sobą. Były msze, nabożeństwa, pikniki, festyny, śluby... Ale koncert, który odbył się 27 sierpnia w przepięknym kościółku w Paczynie był szczególny i zapadnie w serca wielu. Chór śpiewał na mszy świętej po której razem z z CLARET GOSPEL - grupą ewangelizacyjną z Wybrzeża Kości Słoniowej dali poruszający koncert. Porwali z ławek licznie zgromadzoną publiczność i pokazali, że mimo iż różni nas kolor skóry, język, kultura - łączy nas muzyka dzięki której możemy wyznawać wiarę w Jezusa Chrystusa.

- ZAPRASZAMY NA FOTORELACJE : - KLIKNIJ I ZOBACZ WIĘCEJ FOTO - KLIK !

KOLONIE MOKIS "WISŁA 2014"

17 sierpnia rozpoczęliśmy Kolonię Taneczną pod nazwą WYPOCINEK. W tym roku zaatakowaliśmy Wisłę. Dojazd na miejsce odbył się bez przygód. Na miejscu tradycyjnie nastąpiło rozdzielenie pokoi i rozpakowywanie. Po obiedzie postanowiliśmy udać się na małe rozpoznanie terenu. Spacerkiem zwiedziliśmy Bulwar Słoneczny nad Wisłą oraz skorzystaliśmy z placu zabaw. Po kolacji ciąg dalszy rozpakowywania i pierwsza noc kolonijna:) Kolejny dzień to trening – delikatny, a mimo to zakwasy się pojawiły. Jakże po takim wysiłku smakował nam obiad...:)

Spacery do centrum Wisły są bardzo przyjemne jednakże powroty okropnie męczące. Skrótem do ośrodka to duuuużo schodów - nie wiemy jeszcze ile, ale na pewno policzymy, oraz górka, górka i ….górka. To co zjemy w centrum, spalamy w drodze powrotnej oraz na wieczornym rozciąganiu. We wtorek pogoda nam nie dopisała i zaplanowana wycieczka Wiślańską Ciuchcią odbyła się w deszczu. Szkoda bo okolice Wisły są naprawdę piękne. Przewodnik zawiózł nas na skocznię im. Adama Małysza. O rany jaka wielka. Potem nad zaporę na Jeziorze Czarniańskim a stamtąd prosto do Zameczku Prezydenta RP. Tutaj każdy kupił po gorącej czekoladzie. Bo cóż może być smaczniejszego w takim deszczowym dniu.

- ZAPRASZAMY NA FOTORELACJE : - KLIKNIJ I ZOBACZ WIĘCEJ FOTO - KLIK !

164 – tyle schodów mamy do pokonania w drodze z centrum Wisły do naszego ośrodka :) Nazwa kolonii w pełni się sprawdza. To prawdziwy WYPOCINEK. Treningi męczące, a do tego niby takie króciutkie spacerki po górach. Ciekawe dla kogo króciutkie? Pierwszy spacer miał być przygotowaniem do wyprawy na Czantorię. Tylko ten spacerek zabrał nam 4 godziny! Jeden plusik to taki, iż zamiast treningu po kolacji mieliśmy oglądanie filmu i to do samej ciszy nocnej. Kolejny dzień to wyprawa na Czantorię. Długa, męcząca, straszna, z pięknymi widokami zakończona zdobyciem szczytu. Hurrrraaaa!!! Szczyt jest nasz!!! tam czekała na nas niespodzianka: zjazdy torem saneczkowym. Świetna zabawa;) Droga powrotna to zjazd kolejką linową na sam dół (radość nas ogarnęła, że nie trzeba schodzić bo chyba byśmy się sturlali) i autobusem do Wisły. Niestety jeszcze przed nami do pokonania zostały 164 schody i... obiado-kolacja. Czas leci szybko, już koniec piątku 6-go dnia kolonii.

Atrakcji na koloni jest wiele. Jedną z nich było ognisko w sobotni wieczór. A jak ognisko to pieczenie kiełbasek i zabawy do samej ciszy nocnej. Niedzielę rozpoczęliśmy od zaśpiewania STO LAT Martynce która skończyła 9 lat. Drobny upominek od całej kolonii oraz mały torcik ze świeczką sprawiły wiele radości naszej koleżance. Niedziela to także odwiedziny rodziców. Mogliśmy poopowiadać co się u nas dzieje, pokazać nasze pokoje oraz oddać to co nam już nie jest potrzebne (oczywiście brudne rzeczy). Dzień szybko się skończył.

W dniu dzisiejszym (poniedziałek), zaraz po śniadaniu wyruszyliśmy Wiślańska Ciuchcią do Dino Parku w Ustroniu. A tam ryczące dinozaury i wielkie owady. Każdy cieszył się z wycieczki bo nie było rano ani rozruchu ani treningu. Szybko jednak Pan Romek i Pani Agata radość naszą przytłumili. Po obiedzie zabrali nas na podwórkową siłownię gdzie ćwiczenia trzeba było wykonać na czas. Jejuś! Ależ to męczące. Na tym jednak nie koniec niespodzianek. Każdy otrzymał loda na ochłodę:) Bo dzisiaj słoneczko nam świeciło:) Wieczór bez zmian: kolacja, stretching i przygotowanie do snu. Dobranoc.

FESTYN W DZIERŻNIE 2014

16 i 17 sierpnia na boisku w Dzierżnie odbył się coroczny festyn. W tym roku sobota minęła nam na zabawie przy śląskich przebojach i dyskotece dla młodzieży z DJem Keeperem, a niedzielne popołudnie umilały nam zespoły biesiadne.

NOWA WYSTAWA W GALERII "PODcień"

1 sierpnia późnym popołudniem w galerii PODcień spotkali się miłośnicy sztuki, którzy tym razem mogli podziwiać kapliczki Bernarda Zboińskiego. Autor wystawy stworzył "Kapliczkowo" składające się z 356 różnego rodzaju kapliczek w miejscowości, w której, od kidy zamieszkuje nadał nowy charakter. Część z nich postanowił zaprezentować w Pyskowicach, gdzie się wychował. Zapraszamy do minikapliczkowa w godzinach pracy galerii.

WYPRAWA NA BASEN
Letni deszczyk nam nie straszny, skoro i tak byliśmy mokrzy. Woda w basenie była ciepła, humory dopisywały więc zapraszamy za tydzień w dniu 30.07.2014 r.

FESTYN NA TRAUGUTTA
Okres wakacyjny sprzyja piknikom i festynom rodzinnym. W piątkowe popołudnie bawiliśmy się na placu przy ul. Traugutta. Atrakcji było wiele: darmowe dmuchańce, malowanie twarzy, gry i zabawy z nagrodami.

WYPRAWA NA BASEN
Kolejna wyprawa na basen z MOKiS-em ukończyła się powodzeniem. Wszyscy uczestnicy śmiali się, bawili korzystając z promieni słonecznych i ochładzając w basenie. Zapraszamy na kolejny wyjazd w dniu 23 lipca 2014 r.

NOWA WYSTAWA W MUZEUM

15 lipca o 17.oo w progi Muzeum miejskiego weszli Żołnierze z okresu I Wojny Światowej, stanowiąc żywą atrakcję wystawy, której autorem jest Władysław Macowicz. Autor zajął się oprawą merytoryczną ekspozycji o 100-nej rocznicy wybuchu I wojny światowej, a pyskowiccy pasjonaci historii:pan Norbert Kozioł i Roland Skubała zapewnili wiele atrakcji, prezentując rodzinne pamiątki i wiele cennych rekwizytów. oraz opowiadając historie swoich przodków biorących udział w I wojnie światowej jako mieszkańcy Peiskretscham. Zainteresowanie tym tematem przerosło oczekiwania organizatorów. Wystawę można zwiedzać do końca sierpnia br. w godzinach pracy Muzeum miejskiego.

Strona 1 z 104 1 2 3 4 > >>

18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Jutro:
- Wykład i spotkanie z panem Marianem Berbeszem w związku z rocznicą wybuchu II Wojny Światowej - organizacja SPAK

Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.